Followers

Tuesday 2 August 2011

02 Ramadhan

Assalamualaikum

Dukacita. Aku rasa sedih sebab bazar Setiawangsa dah bertukar tempat, walau tak la jauh sangat tapak bazar tu sekarang tapi tetap bagi kesan dekat aku yang malas jalan nih.. wuwu T.T Jadinya aku dah decide sejak malam tadi lagi nak makan apa? selain tu strategi kena plan jugak, supaya tak perlu besesak dengan orang ramai di waktu-waktu puncak ni. So, the plan is tak payah nk round sangat satu bazar tu. Jumpa juadah yang berkenan terus je beli yek.. Erm, nasib baik jugak office aku time bulan Ramadhan balik awal. Advantage dekat situ. Balik kerja terus tuju bazar je kot.. hehe, tengok dulu cane, sama ada nk balik mandi2 and solat dulu atau apa..

oh ye, malam ni kena struggle iron baju 7pasang semuanya. Dah jadi kebiasaan aku iron baju sekali banyak, malas nk iron banyak2 kali. Lagi pun kan dapat jimat elektrik. Tapi dapat ke aku kekuatan nk iron baju sebanyak-banyak tu?? sebabnya, asal kenyang je mata pun mengantok, tidoq tak ingat duniaa.. Haiyoohh, buruk perangai. Chaiyokk untuk malam nih!!

Memang kena settle urusan rumah minggu ni, sebabnya minggu ni aku nak balik tg karang lagikk.. heheh..oh, i love tg karang very muchoo!!  Setiawangsa pun best, tapi buat rambut aku banyak gugur jer.. environment tak sihat. heheh..

Itu hari dah dapat kurma dari seri kedawang sekotak. Hari ni dapat lagi sekotak dari YI plus yang doc punya, sebab dia tak nak. heheh. apa lagi... posto 1 ke rumah tg karang la kan.. wehuuu~~ i like..

erm, ok la. bubai ;))

No comments:

Post a Comment