Followers

Thursday 28 July 2011

DUIT KELAB.mAKAN.cARI SuRAT.BIL AIR. Bolalalala~

Assalamualaikum ^^

Semalam aku ingat hari ni jumaat, rupanya hari khamis. Kenapa aku ingat hari ni hari Jumaat? Sebabnya, hari ni ada bacaan yasin, ceramah sempena Ramadhan n makan2 dkt office. selalunya, program macam tu buat hari jumaat dkt Yayasan Ilmuwan ni. hehehehe.. Org yg betanggungjawab selalunya kat program ni ke Kulim, jd nye aku tlg serba sikit persiapan. Macam order katering and hadiah. Kelab dpt dana utk buat semua ni hasil dari bayaran monthly oleh staff YI sebanyak RM10. dan aku dah tertunggak dlm 7bln jugak la td, jd pg2 lagi dah jenguk tempat abg zaki selaku bendahari kelab. hehe.. tapi tak bayar habis pun. byr utk 5bln jek.. wuwuwu. jadiklaaa... then, 9.00am baca yasin dan ceramah dari ustaz sharizan (agaknye, xingat name ustaz). lepastu makan. Kami makan makanan yg aku order. Asalnye aku order masak lemak daging salai, sambal udang petai untuk main lauk. tapi betul2 last mnt tadi dapat tau jadi udang msk lemak cili api n daging msk kicap.. wuwu~ tapi takpela . sedap jugakk.. abis part duit kelab n makan.

Maka, bermulalah kekecohan carik surat.. wuwuwu~
En. Mat tanyakan surat YPM. aku pun carik... lamaaa~~  penat aku carik, xjumpe2. dahla doc cakap surat tu memang ada pada aku, cuma belum hantar sbb hari tu doc mintak hold dulu. punyalah aku punggah segale file, dengan rak kertas kotor pun aku selongkar. TAK JUMPA! huuu.. dah nak begenang air mate nih.. xpnh2 pulak jd camnih.. adeyhh.. at last, ada surat yg aku jumpa tp tarikh tak same. bg la jugak pada En. Mat dgn harapan doc yg salah ingat surat apa yg dia dah sign sebenarnye. and.. Yeay! En, Mat nk guna surat tu utk respon pd YPM. hehe. selamat den..

Bil air~~ tak bekesempatan lagi nk bayar.. wuwuwu.. adeyhh.. tapi, blog sempat pulak yek.. huhu.. erm, mestilah sempat sebab sambil wat keje, sambil menyelit bukak blog.. heheh.. InsyaAllah petang ni nk g bayar bil.. mesti bayar~ mesti bayar~ wuwuw

oh yek, malam nih bola!! aku dah pikir2 dalam pale nih. nk set2 supaya aku berada dalam keadaan tenang dan tenteram utk tengok bolaa.. wuwuw.. jdnye, aku putuskan utk tak masak hari nih. heheh.. bagos tak idea aku.. huu..
 erk, sedikit gambar mase dekat langkawi :



hehehe.. beshhh :))))  
ok lah.. bubai~

No comments:

Post a Comment