Followers

Wednesday 16 November 2011

love moment~~

Assalamualaikum. Hari ni tak ada esei karangan panjang lebar.. hehe, *penah ke aku post esei karangan pnjg lebar masalahnye.. hihikk... Hari ni cuma ada beberapa keping gambar yang nak aku kongsi dan jugak utk tatapan sape2 je yang rindu manusia yang terdapat dalam gambar..


Ini masa hari jumaat, sebelum aku berangkat balik ke Tanjung Karang utk celebrate raya haji (aku halfday hari tu).. Tutti Frutti dkt Wangsa Walk dgn kak siti dan kak yani. 

Ini masa aku dah smpai klang. Tengah berjalan menuju ke bas kuala selangor. India ni dah impresskan aku, aku bajet ley snap gaye urban gitu la konon sbb feeling balik kampung dari KL.. hahahaha.. tak menjadik pun, melainkan aku edit, tp aku malas edit..DASARR~~

Ini semua barang rampasan pegawai inspektor amir muzakkir.

Ini malam raya hari. Dalam pukul 10 malam gitu.. kitorang tak masak utk dinner tp keluar merewang dinner kat kedai mat. Layan kuew tiaw goreng seafood sambil perhati kereta berduyun2 jammed bagai nak giler.

Ini dah dekat kedai Mat. Sempat bawak pistol utk pendinding diri dan keluarga.


Ini Chocolate Cheese hasil air tangan aku. Nak resepi? Secret recipe ok! hehe.. 


Sekian :)

No comments:

Post a Comment