Followers

Sunday 9 October 2011

Birthdayy present in advanced

Assalamualaikum semua.

Hari ni bukan la hari yg best antara semua hari pun. Tapi rase nk update and nk cakap aku happy la jugak hari ni sebab aku nk wat entri pasal hadiah in advanced aku. dan sejak dua menjak ni dapat free topup je. heheheh.. jahat la, buli budak lom keje. dahla aku dah keje, ske ati aku je.. eh, tapi ape ade hal, cakap sayang. lautan api sanggup ku renangi, inikan pulak topup je.. tak luak apa pun.

Ok nak cerita pasal yang sepatutnya. Aku ni bukanlah blogger tegar, sebabnya blog aku ni aku xpose pun dkt kawan2 terdekat je. Pada yang tak kenal aku tapi terjumpa blog ni, ada jodohla tu kot. hehehe..
well, aku check email malam tadi. dapat email dari nuffnang.. Macam ni email tu,


haa? tu maksudnye aku kena collect 4 pas tiket tgv ke? serius eh?? hahahaha.. kelakar, aku mane tau..
korang yang dah bc ni tulun la yakinkan aku. betoika suma nih? hehehe.. ok dah. tu jek.. tengah bengkek gak dengan hal iclass aku nih.. wahahaha . bubai sumeh :)

No comments:

Post a Comment