Followers

Wednesday 25 January 2012

My first GIVEAWAY CONTEST by eDAST


Assalamualaikum. Assalamualaikum.... KITE JOIN CONTEST BUTIK eDAST :)))
Hee.. ni first time kite join contest macam ni.. eDast boutique punya angkara la ni hehehe... Tapi i likee sebenarnya.. aku bukanlah antara yang terawal join contest ni, sebab bila check dekat website eDast aku tengok ramai dah yg join... Tapi takpe, belum cuba, belum tahu.. Manala tau kalau-kalau aku adalah antara lima orang yg ada luck yg akan di select oleh pihak eDast Boutiqe utk menang contest ni kan.. ngeh~ngeh~~

Okay, apa sejarah aku dgn eDast. Firstly, aku mula kenal dgn eDast Boutiqe dari blog Fatin Liyana.. hehehe.. kantoi baca blog dia secara anonymous.. wuwu... Lepas tu aku like eDast dekat facebook... tapi tak belek2 lagi produk dia, smpailah satu masa yang aku diturunkan wahyu, aku pegi website edast... telek2 barang2 dia yg sangatla hothot.. walaupun tengok secara laju sbb masa tu aku sebenarnya tgh banyak kerja tp sempat lagi aku beli maxi dress eDast.. oleh sebab aku pengguna maybank2u, jadi sgtlah cepat proses membeli belah itu.. itu first time aku shopping online and itu pun dengan eDast.. saye sukeee~~~

yang stripes kecik2 tu lah maxi dress eDast.

Anyway, aku nak kecoh-kecohkan lagi pasal 1 benda... hehe.. semalam , aku baru tau yg aku dapat free tudung segi empat yg sangatlah comel dari eDast. Macam mana aku boleh dapat? hehehe... senang je kot, aku share status eDast. Sebenarnya dah 2kali jugak aku try share utk dpt free item dari eDast. Tapi percubaan pertama tak ada rezeki, 2nd try baru dapat. Alhamdulillah.. hehehe.. Bangga okay, sbbnya aku ni susah la nk menang contest macam ni.. tapi dengan eDast, oh i Love youu... nanti2 kite beli lagi barang dekat awak eh eDast.. hehehe..

*erk, camnih ke format join contest giveaway nih.. wuwuwu.. kite tak pernah masuk contest mcm ni. pengetahuan blog kite pun mcm haremmm.. hehehe...

No comments:

Post a Comment