Followers

Tuesday 26 April 2011

unknown

hari ni 26hb April 2011,
tak tau nk ckp ape.. hari ni rase best kot, sbb gemok last paper. klo takde pape mlm ni die balik ataupun esok die balik. mane2 la kan, asal selamat sampai.. hehe.. 
hari ni puase lg. aku tak tau la dah berape hari aku puase utk ganti puase ramadhan yg lepas. tp yang pasti klo ada kelapangan n kesempatan, aku pasti akan puase. topup puase yg tak ckop syarat yang diluar sedar kte kan..
hari ni dkt office mengantuk betul.. dan sejuk betul.. aircond aku off, pintu aku tutup.. besandar kat kerusi sambil tutup mate.. lega sikit.. 
ish.. rndu amer jugak.. ahad lepas time aku balik, die tgh tidur.. mama call bg tau, amer bgn2 tros tnye kakak ida mne..waaa~ amerr... huhu.. pasnih, kakak balik, amer jgn la tdo.
ermm.. tu je kot. okaylah.. bubai... assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment